logo
logo
logo

Зошто купувачите не им простуваат на КАМ маркетите? СТАНАА ПРЕСКАПИ?

Vecer | 14.07.2025

Зошто купувачите не им простуваат на КАМ маркетите? СТАНАА ПРЕСКАПИ?

Социјалните мрежи овие денови не им простуваат на КАМ маркетите. Под последната објава на официјалната Facebook страна на ланецот, се собраа десетици негативни коментари, сите со заедничка порака: „КАМ одамна не е тоа што беше.“

„Страшни цени, ненормално покачување, не се трпи веќе“, „КАМ е скап, прескап“, „А уште да ги има производите, супер!“, „Дојдов по кафе, излегов со кредит“ – се само дел од реакциите на разочараните купувачи кои очигледно веќе не веруваат во поимот „дисконт“.

Иако маркетот се обидува да привлече внимание со реклами за „висок квалитет и ниски цени“, коментарите сведочат за друга реалност. Корисниците иронично забележуваат дека наместо за шопинг, во КАМ се оди на вежбање трпение во редови и анализирање на ценовници кои се менуваат побрзо од акциите.

Додека цените растат, хуморот на народот останува стабилен. Единствената вистинска акција за КАМ деновиве е – онаа на Facebook.

Трк на читање коментари тука, додека не ги избршиле сите. 

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2025 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2025. Vecer.mk