logo
logo
logo

ДАЛИ ТРЕБА ДА СИ ГЛУП ДА КУПИШ ВАКОВ БУГАТИ ИЛИ СЛИЧНО: Замена на ретровизор - 15.500 долари!

Vecer | 04.07.2025

ДАЛИ ТРЕБА ДА СИ ГЛУП ДА КУПИШ ВАКОВ БУГАТИ ИЛИ СЛИЧНО: Замена на ретровизор - 15.500 долари!

Луксузот никогаш не бил евтин - особено кога се обидувате да одржувате еден од најексклузивните хиперавтомобили во светот. Ако поседувате Bugatti Veyron надвор од гаранција, дури и најмалиот дефект може да ве чини богатство.

Ќе платите и за најмала поправка дестина иљади долари, или повеќе. Вредноста на заменетиот дел е барем десет пати помала, а работната рака е на ниво на годишна плата на мајсторот, само ако ви го замени резервоарот за гориво, на пример. А и за ретровизорот!

Дали Бугати, и сличните “екслкузивни“ призводители на вакви автомобили, успеале да развијат посебен модел и магнет за глупи купувачи или е суетата на купувачите се наплаќа екстра.

Ова го потврдува Карл Хартли, продавач на супер автомобили од Велика Британија и поранешен сопственик на Bugati Veyron, кој успеал да реши проблем вреден 15.500 долари - за смешна сума, со малку истражување и помош од пријател, пишува CarScoops.

Во разговор со претприемачот Роб Мур, Хартли открил дека Veyron е најскапиот автомобил за одржување што некогаш го поседувал. Годишните трошоци за сопственост се околу 135.500 долари, додека сервисирањето чини до 40.600 долари.

Скап прекинувач - или дупење во здрав мозок?

Еден мал дефект на Veyron - прекинувачот за прилагодување на ретровизорот - почнал да „греши“ по четири години. Не бил сериозен проблем, но доволно досаден за да бара поправка.

Бугати му понуди „решение“: замена на целиот склоп на облогата на вратата, електричниот мотор и ретровизорот, со сметка од 15.500 долари.

Хартли одби да плати таква сума и се обрати на пријател со искуство во Формула 1. По мала истрага, откриле дека истиот дел е користен во VW Transporter - комерцијално комби.

Делот се продава во пакување од пет и чини само 0,89 фунти (околу 1,20 долари), помалку од пристојно чоколадо!

Поправката траеше 20 минути, а пријателот не наплати ништо.

Потоа Хартли им рече на другите сопственици на Бугати да не се плашат од независни сервисери, бидејќи многу поправки можат да се направат за дел од цената што ја наплаќаат официјалните дилери.

Кога „рутинската“ поправка не е рутинска

Во еден претходен случај, на сопственик на Veyron му беа побарани 20.500 долари за нов резервоар, без инсталација. Инсталацијата чинеше дополнителни 22.800 долари.

Од друга страна, сензорот за притисок во турбината, ист како кај VW Golf GTI, чинеше само 19 долари, иако инсталацијата чинеше 1.800 долари.

Заклучок? Ако возите супер автомобил, особено Bugatti, мудро е да побарате второ мислење.

Затоа што не мора секој дел да биде „позлатен“. Некои доаѓаат директно од комбе за достава.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2025 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2025. Vecer.mk