logo
logo
logo

Ако купите кола на струја, СТЕ СИ КУПИЛЕ БЕЉА НА ВРАТ И ЖИВЦИ НА РИЗИК. Еве зошто

Vecer | 24.06.2025

Ако купите кола на струја, СТЕ СИ КУПИЛЕ БЕЉА НА ВРАТ И ЖИВЦИ НА РИЗИК. Еве зошто

Од 30.000 возачи кои учествуваа во најновото истражување за сигурност на британското списание „What Car?“ во изминатите две години, еден од десет (10,9 проценти) изјавил дека нивниот автомобил се расипал до тој степен што не можел да продолжи да вози.

Меѓутоа, кога одговорите на возачите беа анализирани според типот на погон, анкетата покажа дека сопствениците на електрични возила имаат поголема веројатност да повикаат помош на патот.

Од анкетираните возачи на електрични автомобили, 16,8 проценти изјавиле дека нивниот автомобил се расипал во последните 24 месеци.

За споредба, само 10,7 проценти од сопствениците на бензински мотори го пријавиле истиот проблем.

Хибридните возила имале стапка на дефекти од 14,1 процент, а дизел возилата 15,4 проценти, што е понизок процент во споредба со електричните возила, според извештајот.

Исто така, се истакнува дека екипите за помош на патот имаат помала веројатност да можат брзо да поправат електричен автомобил, што значи дека возачите честопати не можат веднаш да го продолжат своето патување.

Еве најголемите проблеми со кои се соочуваат сопствениците на електрични автомобили во секојдневниот живот. Рекламите за нив се убави, бројките од рекламите се воодушевувачаки, но...

Домет при возење на струја во реалниот живот: Основното прашање на електричните возила е како досегот и времето на полнење.; Оставете го она што го тврдат производителите на автомобили - она ​​што ќе го постигнете е од 200 км до 300 км како реален домет кај електричните автомобили, во зависност од тоа како возите и каков автомобил возите.

Времето на полнење може да достигне од 16 часа на обичен приклучок, до 7 часа на полнач од 7,5 kWH и полнење од 80% во рок од 50 минути на полнач од 50 kWH.

Сега, овие брзи полначи со еднонасочна струја се многу малку и навистина треба да испланирате патување со проверка на локациите што имаат брзи полначи.

Уште полошо е ако сте заглавени во сообраќај од браник до браник и сакате премногу да работите во празен òд било затоа што ви треба ладење или греење во колата, вашиот домет на возење може брзо да се испразни или ако возите премногу брзо или во спортски режим повторно ќе се соочите со овој проблем со дометот.

Мислите дека сте на пат и батеријата ви е оставена на 15% и имате уште 50 км да поминете? Дали ќе бидете доволно самоуверени за да стигнете до целта? Што ако батеријата се испразни и ќе останете заглавени на патот? Нема кој да ви донесе струја како што може да ви донесе бензин.

Домет на батерии: Ова се литиум-јонски батерии. Како што сигурно сте доживеале долго време на батаеријата на вашиот лаптоп, или мобилен кога сте го купиле нов. Но, како што батеријата слабее со текот на времето - времето на резера на енергија во батеријата се намалува.

Сега, овие електрични батерии имаат ќелии, а овие ќелии може да имаат тенденција да ослабат со текот на неколку години, што значи дека дополнително ќе се исцрпи дометот на вашиот автомобил. А батериите се скапи, и на секои 4-5 години се појавуваат нови тенологии различни од батеријата која ја има вашиот авмобил, со што губи и на цена и на сигурност дека ќе можете ако затреба да купите нова батерија за него.

Простор на задните седишта: Некои од електричните автомобили го губат просторот и удобноста на седењето на задните седишта. Тоа е прилично често и видливо, со некои проблеми со влегување и излегување, додека некои имаат ограничен простор за нозе на задните седишта. Сето тоа е поради батеријата која го зема просторот во кабината и багажникот.

Да, електричните автомобили немаат мотор и не испуштаат никакви загадувачи бидејќи не согоруваат гориво и се рекламираат како еколошки заштитници на природата. Но, вистината е сосема спротивна.

Сите материјали и уреди од кои што се составени батериите на електричните автомобили - никел, кобалт, графит, литиум... кои се екстрахираат се добиваат од руди и од исклучително валкани хемиски процеси пред да бидат подготвени за употреба. А тоа се многу големи загадување на природата.

Исто така, по 10 години, колку што е очекуван век на употребливост на батеријата, кога ќе ги фрлите овие електрични батерии и одеднаш илјадници големи батерии завршуваат на депонија, овие литиумски батерии можат да испуштат толку многу токсични гасови и течности што се силна опасност за животната средина.

Затоа, немојте да се чувствувате горди на тоа дека сте еколоѓки свесни ид ел од „Go Green Tag“ - бидејќи сте во истиот свет на бензински возила и патем создавате уште поголемо загадување со купување на електричен автомобил.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2025 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2025. Vecer.mk