logo
logo
logo

Како Кинезите „ЈА ИСПЛАШИЈА“ светската автоиндустрија

Vecer | 10.12.2023

Како Кинезите „ЈА ИСПЛАШИЈА“ светската автоиндустрија

Кинеските електрични возила се повеќе заземаат приоритет на глобално ниво поради нивната достапност, поради што големите автомобилски компании прават се што можат за да ги намалат трошоците и со тоа да станат поконкурентни.

Енди Палмер, претседател на британскиот стартап Брил Пауер, истакнува дека е многу важно производителите на автомобили да се фокусираат на возила со поволни цени, бидејќи во спротивно би можеле да изгубат пазарен удел пред Кинезите.

Така, на пример, Renault сака да ги намали трошоците за дури 40% за своите електрични возила.

Слично на нив, Stellantis, во соработка со кинеската компанија CATL, основа европска фабрика за производство на поевтини LFP батерии. Понатаму, VW и Tesla заедно прават ЕВ вредно 25.000 евра, се со цел да се задоволи побарувачката за подостапни модели.

Фокусот на целата индустрија е ставен на намалувањето на трошоците, што го покажува се поголемиот број нови компании кои се обидуваат да придонесат со иновативни решенија кога станува збор за батериите и другите ЕВ компоненти.

Пристигнувањето на поевтини електрични возила од кинеските производители ги поттикна европските и американските производители на автомобили да бараат поевтини опции за производство.

Така, GM, која користи субвенции во американскиот Закон за намалување на инфлацијата, планира да лансира обновен Bolt EV во 2025 година, а Ford има за цел да ги намали трошоците со зголемување на сопственото производство на делови за 50%.

© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата

logo

Vecer.mk е прв македонски информативен портал, основан во 2004 година.

2004-2025 © Вечер, сите права задржани

Сите содржини и објави на vecer.mk се авторско право на редакцијата. Делумно или целосно преземање не е дозволено.

Develop & Design MAKSMEDIA LTD Skopje Copyright © 2004-2025. Vecer.mk