Компанијата се согласи да плати казна и да преземе целосни мерки за елиминирање на измамничките практики за рекламирање.
Американската компанија Match Group, сопственик на популарните апликации за запознавање Tinder, Match.com, OkCupid, PlentyOfFish, Hinge и The League, се согласи да плати 14 милиони долари за да ги реши обвинувањата за измамнички деловни практики од страна на Федералната трговска комисија на САД (FTC).
Уште во 2019 година, FTC ја обвини Match Group дека им рекламира на корисниците понуда од „шест месеци бесплатно ако не запознаете некој посебен“, но дека строгите услови што морале да се исполнат не биле јасно истакнати.
Дополнително, компанијата наводно го отежнала процесот на откажување на претплатите и блокирала сметки и пристап до платени услуги за корисниците кои ги оспориле трошоците.
Спогодбата предвидува дека Match Group трајно ќе ги запре ваквите практики, ќе го поедностави откажувањето на претплатата и јасно ќе ги прикаже сите услови на промотивните понуди.
FTC ќе користи дел од износот за да ги обештети засегнатите корисници.
Одлуката за спогодба беше едногласно одобрена од панелот на FTC и сега чека потврда од суд во Тексас.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата