Особено сега за време на празниците, многу странци не веруваат во лошата состојба на германските патишта. Сè на сè, итно е потребна поправка некаде на 25.000 километри патишта во оваа земја.
И германското Министерство за транспорт, на парламентарната истрага на Левичарската партија, мораше да признае дека само германските патишта бараат огромни суми за потребните поправки.
Речиси 25.000 километри тротоар на главните сообраќајници во Германија се оштетени, а практично една третина од деловите од „државните“, односно меѓуградските „обични“ патишта, околу 13.600 километри, бараат работници.
А автопатите се далеку од она што странците го замислуваат: таму треба да се поправат 11.000 километри, или околу 19 проценти.
Не е подобро ниту за железницата: таму, исто така, 17.285 километри железници и 1.156 мостови чекаат реконструкција, пишува Дојче Веле.
Претставникот на Левичарската партија, Дитмар Барч, побара податоци од Министерството за транспорт, а одговорот на министерството беше доставен и до германската агенција dpa.
Исто така, покажува дека делот од железничките пруги што беше планиран за поправка во 2022 година е само малку намален. Тогаш беа 17.585 километри, а во 2023 година станаа 17.636.
Ова сочинува 28 до 29 проценти од вкупната железничка мрежа. Бројот на железнички мостови во најлошата категорија во однос на нивната состојба - категорија 4, т.е. малку над опасни по живот - исто така едвај се промени.
Од дупки до кратери
Министерството не навлезе во објаснувањето како се развивала поправката на патиштата од 2022 година.
Само посочува дека се завршени работите за модернизација на 212 делумни градби на автопатски мостови во текот на 2024 година. Министерството нагласува дека „потребата од реновирање“ на патиштата може да опфати широк опсег - од помали зафати на површината на патот до „темелна реконструкција“.
Владејачката коалиција на демохристијаните и социјалдемократите има намера масовно да инвестира во инфраструктура и за тоа издвои милијарди. Но, исто така е тешко да се одлучи од каде да се почне и што е најважно - бидејќи има потреба насекаде.
Барч ја критикуваше постојната состојба.
„Нашите патишта се истрошени на многу места, на илјадници километри“, рече политичарот од Левичарската партија за ДПА.
„Од околу 4.000 мостови, само 212 беа модернизирани минатата година. Со ова темпо на полжав, ќе ни требаат речиси 20 години - само за мостовите“. Според него, инфраструктурата е конкурентска неповолност за компаниите и извор на фрустрација за граѓаните.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата