Неодамнешно истражување на сопственици на домашни миленици во Италија откри дека постојат различни ставови помеѓу помладите и постарите луѓе кон поседувањето домашни миленици, патувањето и трошењето пари. Студијата на европската група за финансиски услуги Unipol откри дека италијанските миленијалци (лица родени помеѓу 1981 и 1996 година) и генерацијата Z (родени помеѓу 1997 и 2012 година) повеќе сакаат да чуваат домашни миленици отколку да имаат деца. Оваа идеја ја поддржуваат 37 проценти од миленијалците сопственици на домашни миленици и 36 проценти од генерацијата Z.
Спротивно на тоа, постарата генерација во Италија, бејби-бумерите (родени помеѓу 1946 и 1964 година), имаат помала веројатност да се согласат со ова гледиште, при што само 13 проценти ги сметаат домашните миленици како замена за децата. Дури 63 проценти од испитаниците веруваат дека домашните миленици не можат да ги заменат децата, 28 проценти не се согласуваат и велат дека домашните миленици ги пополнуваат емоционалните празнини, полесно се грижат и одгледуваат и можат да се третираат како деца. Покрај тоа, 12 проценти од испитаниците веруваат дека зголемувањето на поседувањето домашни миленици придонело за намалување на стапката на наталитет, додека 75 проценти не се согласиле. Овие податоци се собрани од 1.000 Италијанци на возраст од 16 до 74 години анкетирани помеѓу 14 и 22 февруари 2024 година.
Ставови за трошењето пари
Во Италија, сопствениците на домашни миленици изјавиле дека трошат просечно 65 евра месечно за грижа за своите четириножни пријатели, без здравствена заштита и посети на ветеринар, при што трошоците се зголемуваат на 69 евра, особено за сопствениците на кучиња и мачки. Просечната годишна цена за посета на ветеринар, вклучувајќи вакцинации и прегледи, е 185 евра за кучиња и мачки, паѓајќи на 164 евра во урбаните средини.
Сопствениците на генерацијата Z трошеле повеќе за здравствена заштита на домашни миленици (186 евра) од бејби-бумерите (170 евра). Друга анализа на 9.000 клиенти во пет европски земји, спроведена од N26 Bank, покажува дека помладите генерации се генерално најтрошачи, при што Генерацијата Z е водечка со 14,1 процент, проследена од миленијалците (13,65 проценти), бејби-бумерите (13,35 проценти) и Генерацијата X (12,45 проценти). Одговорите на анкетата дојдоа од Австрија, Германија, Шпанија, Франција и Италија.
Заеднички односи
Околу 56 проценти од Италијанците имаат домашни миленици, при што кучињата (36 проценти) се малку попопуларни од мачките (33 проценти). Сопствениците на домашни миленици од Генерацијата Z, на возраст од 16 до 26 години, претпочитаат кучиња, додека Генерацијата X се наклонува кон мачките. Сопствениците на Генерацијата X, на возраст од 41 до 56 години, имаат највисок процент на домашни миленици (60 проценти), додека миленијалците, на возраст од 27 до 40 години, имаат најмал процент (52 проценти).
Сопствениците на домашни миленици ги идентификуваат дружењето (48 проценти), среќата (46 проценти) и придобивките за менталното здравје (33 проценти) како клучни придобивки од поседувањето домашни миленици, и покрај признавањето на недостатоците како што се трошоците за здравствена заштита (26 проценти), наоѓањето лица кои се грижат за нив кога се отсутни (26 проценти) и трошоците за нега (17 проценти). За мнозинството Италијанци (88 проценти), придобивките од поседувањето домашни миленици ги надминуваат недостатоците.
Патување со домашни миленици
Еден од четири испитаници патува со своите домашни миленици (38 проценти), а овој број се зголемува на 46 проценти кај сопствениците на домашни миленици во метрополитенските области. Дури 71 процент од сопствениците пријавуваат дека се соочуваат со тешкотии при патување со домашни миленици. Транспортот (31 процент), прифаќањето на домашни миленици во сместувачките капацитети (пријателски за домашни миленици) и почитувањето на потребите на кучињата и мачките (по 28 проценти) се најчестите проблеми за италијанските сопственици.
© Vecer.mk, правата за текстот се на редакцијата